tisdag 13 juli 2010

Träna träna träna......

Folk kan faaan inte bete sig!!! jag är så sjukt förbannad så ni anar inte! Fy fan säger jag! Ni som känner mig vet att det krävs en hel del innan jag blir SJUKTFÖRBANNAD! och då är det inte kul att leka med mig då! urrrrrrk! Att folk inte fattar vad respekt är?!

NEJ, här kör vi på nonchalans, respektlöshet och framförallt egoism! Man leker inte med fialottans känslor! ajjabajja!! Slänga kappan efter vinden hör inte hemma här!

Nu är jag precis hemkommen från en otroligt behövligt spinningpass, svätten sprutade, irritationen och alla känslorna pumpades ut i musklerna och omvandlades till energi! tur att cykeln höll! Irritationen hade inte lagd sig helt så efter spinningen gick jag hem och satte på mig en tröja och for ut i hellregnet och löptränade 40 minuter! pissblöt vred jag ur kläderna och hoppade inte i duschen! ÄNTLIGEN är jag en människa! :D

Jag säger bara en sak: - TRÄNA, det är det ända som hjälper nu !


Inte okej att bete sig hur som helst ska ni veta!


Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar