torsdag 26 augusti 2010

Doris 1 2 3 !

Herregud ! Ni vet Doris i hitta nemo! - det är jag! haha jag glömmer fan allt nu! shit! allt är som gröt i huvudet! haha eller nej! Det känns som att jag har koll på allt! men HAHA det har jag inte... tex, igår, efter typ fjärde gången jag går och kissar i skolan så upptäcker jag att jag har trosorna utochin! Sen när jag ska betala mina strumpor (har fortfarande inget rent) så har jag inte haft nån plånbok på hela dagen.. jaha var fan har jag gjort av den då?? MEN sen när ja ska hem, jag och haga står i trappuppgången och jag letar för fullt efter mina nycklar, som inte finns i väskan!! jaha! WHAT FUCK! då måste jag ha glömt den på skolan i mitt skåp! och har skolan öppet kl 17.30?! NOT! Så jag ringer lena i panik! haha Som tur är så står hon och väntar på bussen i falun! så vi hoppar in i bilen och skyndar dit ( jag håller på att kissa på mig samtidigt) Hämtar den och äntligen hemma! Sen chillar jag, tränar och därefter kommer jag på att jag ska sola! så jag går ochj köper ett solkort och ställer mig vid soldörren för att få upp den! men HAHA! jag får inte upp skiten så jag ringer lena i panik igen (eftersom soltjofset skulle stänga om 15 min, och jag ville gärna sola) lena säger prova vänd på kortet! HAHAHAHAAA och vipps så var jag inne!


Vad händer med mig?? lite mycket kanske??

innan jag lägger mig ber lena att ta med hennes saker till skolan idag... hmmm kommer jag verkligen att komma ihåg de??
Nu fick jag att god morgon sms av lena : "glöm inte jacka o kavaj, påse, video, o ljus, puss påmiiiiiinnnnnneeeeeelllsssssssssssseeeeeeeeeeeeeeee! PS. kolla så att trosorna sitter rätt?! kolla nycklar?! huvudet på plats?! "


HAHAAHAHAAA guuuuuuuuuuuuddd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar