måndag 16 augusti 2010

Tusen år sen!

Man kan se det hära med att jag inte har skrivit här på lääänge på lite olika sätt! haha Jag ser det som att jag har ett liv och inte har haft tid helt enkelt! haha



MYCKET HAR HÄNT!

Mitt nya kapitel är i full rulle!

Frisörskolan har börjat och är nu inne på min andra vecka! Förra veckan var det några dagrars intro, några dagar med schamponering, och en dag klippning. Och ja, vi har redan börjat klippa! helform! Super kul! Jäkla lekskola vettni! Det är som när man var liten, sådär 4-5 år och man satt i sitt rum fullt upptagen med att kamma och sminka dockan! I love it! En vecka har gått som sagt och jag storm trivs! :D Vi är 9 stycken i klassen och vi alla är lika knäppa, flummiga och bara skrattar och tokar oss! hahahahahaa!

Idag Måndag har vi haft vår första permanent lektion... så vad har vi gjort? hehe joo, rullat permanent! ahhaaa och vill ni veta om det var kul? HAHA NEEEJ, de sög! eller det är helt okej, men såååå sjukt svårt att få det perfekt! Och det är perfektion (som inte finns) som vi frisörer eftersträvar! haha!


Jag och ewe, ser sjukt lika ut bakifrån men jag är den såklart som har kortast hår! haha! sen har vi flummot själv - josefine! haha


Helgen har varit fullspäckad! Jobb jobb jobb och åter igen jobb! och lite påhälsning av underbara vänner! Big like!!


Varje måndag tränar vi på Måbättre hela frisör ligan! idag var det bodypump! Första gången för mig som typ bara spinnar! haha så jag tog lite för lätta vikter men jag kommer nog i varje fall har träningsvärk i morgon! haha! men det gillar vi! :D


GÅ, STÅ, LE

Later !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar