torsdag 5 augusti 2010

Klippning på G !

Nu har jag haft kul ska ni veta! wiiiiiii! jag har klippt en man idag, rättare sagt Us kille Ronny! Fin vart han och Väldigt nöjd som tur vAr! haha! Nu sitter jag och väntar in klippkund nummer två för dagen! Sandras granne! Ni anar inte hur kul det är nu när det verkligen börjar rulla in lite kunder och skolan har inte börjat än! hahahaa! men på måndag så drar det hela igång! :D

Mina två absoluta största drömmar här i välden är på väg att gå i uppfyllelse! Sjukt glad för det är jag !

1. Frisör - Min frisör utbildning börjar på måndag som sagt så det närmar sig med stora steg... Jag har praktikplats färdigt, "Rock it, House of Hair & Fashion". Där min kära vän Anna Johansson är ägaren och min lärare!

2. Australien - Jag har efter flera års snack om Australien äntligen bokat en resa dit, åker den 20 December och åker tillbaka hem hit den 5 Januari så jag är hemma den 7 Jan! Ska blir helt sjukt roligt! :D 15 hela dagar av sol och värme, lite för varmt kanske, haha 40 grader minst kommer det vara! haha! 37 timmars resa enkelväg för detta paradis! Jag ska hälsa på en underbar vän - Danielle och vi ska ta planet över på en tripp till Holly oxå och mysa lite! GAAAAAAAAAAAAAHHH!! I can't Wait! :D Jag har även lite andra planer där, hehe, jag ska reka och se om jag hittar någon salong att ha min praktik på som jag eventuellt kan börja jobba på... hihi.. så jag kan flytta dit och gifta mig med nån het surfdude! haha! Men hittar jag ingen (salong alltså) så kommer jag göra min praktik såklart på Rock it! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar