söndag 29 augusti 2010

Kvale !


Det var den helgen! Gud vad fort tiden går när man har roligt!

Världens bästa helg ju! :D I fredag jag och min fina leni hos min gangstahh vän! Jag känner en riktig gangster! Pilutta er! eller?? hahahaha! Vi var svin trötta men det var någon jävel (du vet vem du är) som hade en strupe som skrek efter alkohol ! WTF??!! Jag var så sjukt trött, så jag förvandlades till mongofia, samma tillstånd som jag var i hela Greklandsresan! hahahaha! Så jag behövde bara titta på spritflaskan! Vi for runt och hade en fantanastisk kväll! :D Empa kom förbi och sa hej! Bästa empa! :D Sen ramlade jag i trappen, och jag frågar mina knän än idag hur det kom sig att jag inte krossade båda knäskålarna ! För det fallet var inte att leka med! Nu har jag bara en bula på vaden, ett skrapsår på knät (hur de nu kom sig) och ryggen som jag verkligen inte hoppas blir sämre! hahah lite komiskt var det endå!

Lördagen var det min och jessis dag !

Vi + nettan gick till maxi och handlade en grymt god middag som vi skulle laga på kvällen och firra jess lite eftersom hon blivit en stor tjej! hela 24 år! Se där! ;)

Jag och jess skulle laga maten ihop men jag somnade av någon konstig anledning i hennes säng när jag bara skulle lägga mig två sekunder! Gubblura kallas det! ;) hahhaa när jag vaknade så stod laxen, potatisen, salladen och den grymt goda såsen färdig på bordet! MUMS! Det var bara för mig, daniel, kalle, jess och nettan att slå oss ned och hugga in! :D

Min födelsedagspresent vart uppskattad! VILKEN TUR! Hon vart så himlans glad! :D

Sen kom det över lite folk och jag korkade upp det fantanastiska rödvinet "Lindermans" och utgång skulle det bli ! Det var tänkt att vi skulle slå våra klackar i taket men det varit inte riktigt så för min del! hahah jag är ju en plutt! en liten plutt så jag hade ju inte åldern inne! HAHA! sverige i ett nötskal! så jag åker hem och sov istället! sjukt skönt var det! ;)

Idag skulle vi turista, men vi kom bara till soffan, och där låg i hela dagen och lyssna på musik, titta på fångarna på fortet, kliade i håret, bara mös helt enkelt! kvalitetstid kallas det! och det gillar vi! :D

Nu sitter jag på tåget på väg hem! Ska bli skönt att komma hem, men jag längtar redan tillbaka!

Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar