tisdag 17 augusti 2010

Permanent hela dagen!



Min första "riktiga" klassiska permanent rullning! Inte sååå illa va?! haha! ;)


Svår inte alls lite mycket idag! men de gjorde ewe! hahaa!! Men lite grodor kom det ut! ;)

Efter skolan åker jag lilla bussen till Hälsingberg till min kära kollega på sjukan Siggan som är oxå utbildad massageterapeut! Så en klassisk rygg, nacke och arm massage fick jag! Så bjöd hon på mat och massa fika, och så tittade vi i gamla fotoalbum från massa fester från 27:an! hahaha såå underbart! kändes som att vara hos en mormor! vilket mycket väl stämmer! :D hon har ju åldern inne! så vi kan kalla henne min låsas mormor! :D


later...

2 kommentarer:

  1. Ser ju super bra ut det där! Du blir en duktig frisör! ;)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! måste Slipas på en hel del innan den är perffa! hahha men sen så!! :D wiiiiiiiiii

    SvaraRadera