söndag 29 augusti 2010

Hjortronskogen - Betongstaden ?

Hjortronskogen - Betongstaden ?



det är ju så vansinnet kul här borta nu!
Mysa med jess hela helgen har varit fantanasitskt! gud vad jag har saknat henne! <3 jag vill vara här hela tiden ! men en sista minuten kostar ju bara 149kr så jag kan åka hit ofta! detta är andra helgen i rad jag har åkt hit! och nästa helg är inte omöjligt! Fantanastiskt!

åhh jag älskar det ordet! FANTANASTISKT !

Jag ska inte vara dum och flytta igen! även om det frestar mig otroligt! jess, empa, pappa, sigge, syrran, anna, storstadslivet... men gud vad jag älskar falun! lugnt, tryggt, mysigt, nära, skolan, min fantanastiska klass, jossan, ewe, magda, leni... men nu kommer hösten, vilket lätt är den bästa årstiden, det börjar bli svalt, mörkt på kvällen, ljust på dagen, tända ljus, film, alla färger, löven...


Nu ligger jag och jess i soffan och chillar, myser, och kliar varandra på ryggen! haha!

Later..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar