fredag 3 september 2010

Bring me some color!

Idag har vi arbetat med färg hela dagen! Teori + praktik, vi lärde oss färgkartan - vad alla siffror står för, and so on, sedan körde vi applicerings teknik på effektslinga! Diamantform! Riktigt kul! Sen när vi fönade så fick jag mig en kyss av fönen, en rejäl stöt var vad det var! ähh tänkte jag! haha ! men sen fick jag ont i lilla bröstet och det slutade med att Fatima min kära vän hoppade i bilen och körde mig till akuten! haha ! Efter TRRREEE timmar, EKG, prover och sånt fick jag ÄNTLIGEN gå hem! haha! Bättre att kolla upp en gång för mycket än en gång för lite! Hjärtat är inget man ska leka med! Suck!

Jag fattar inte att jag hunnit med så mycket idag utanatt ha stressat ALLS! De ni! haha! bra va?! -skolan, luncha & fikat med J på stan - cecarsallad-mums - bytt mina byxor som var paj - strosat - hälsat på leni på jobbet - tvättat - plockat - sjukan - middag-stuvademakkisar & FALUKÖRV - helt slut, nu sova! :D

I morgon ska jag rädda liv hela kvällen! :D 13-22 ! ska bli kul! länge sen! jag lä ju ska in och gästspela lite emellanåt ju! ;)

Nattiii natt gott folk! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar