onsdag 22 september 2010

STYLING!!

HAHA ja vad ska jag säga om dagens frippa! höhö! Jag har lärt mig toupera VOLYM ! haha, skissera och kamma vågor gick bra tycke jag men jag vet inte, vågorna försvann lite! hmmm.... 5 timmar till så hade nog renkamningen och sprayen oxå varit på plats! ;) jag valde nog en lite svår frisyr idag! eller?! tror det! clipslockar är oxå lite kruksigt men det tar sig! :D mellan lång körde vi i lite kornformade curlers, gick helt ok.. får se när det blir klart! från att inte vara ett dugg intresserad av styling till att tycka att det är kul, bara det är en lärdom! :D tror jag fick med mina 5 och två positiva va?!

Lärdom:

1. toupering

2. kamma vågor

3. clipslockar

4. kornformade curler

5. skissera

Positivt:

Det börjar bli kul!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar