tisdag 21 september 2010

Times up!



Nu ni!

Mitt nya liv är verkligen i fart nu... eller nya och nya, ett nytt kapitel är vad det är!

Jag tycker att träning och motion är super viktigt här i världen, framförallt om jag ska jobba som frisör hela mitt liv och INTE vill gå i pension vid 30 års ålder, orka med mig själv, få ut onödig ilska, vara glad, vara pigg... så är det hemskt viktigt och det är ju hur kul och HELST!!! haha så resultatet är att från att vara uteliggare till att ta in på lyxhotell, ja vad tror ni?! Jo, jag har givit upp "Friskis" och införskaffat mig ett "Må Bättre-kort" and i love it! Vi tränar ju där med skolan varje måndag så det var givet för mig att lämna "Friskis"!

Så jaG har sependerat min kväll med min personliga tränare! haha de ni! Vi har lagt upp ett träningspass som passar mig som person och vad jag vill ha ut med min träning, vilket resulterar i:

*Måndag (med skolan) kör jag gym - hela kroppen. Sen senare på kvällen blir det ett boxningspass.

*Tisdag - Vila. fast nästa tisdag ska jag på något mycket kul och intressant - En föreläsning om kost och träning - skit kul ju! det är det som är det fina med må bättre - man har tillgång till en medlemstränare och föreläsningar utan kostnad.

*Onsdag - Boxning

*Torsdag - Boxning

*Fredag - Ev. gym om jag har lust, annars vila !

Ska bliiii så kulllll!! måste baraa sätta mig ner med Tom eller vem det nu är jag måste snacka med på skolan angående träningen där, för vi måste ju ha minst 50% pass på dessa tider... men ska kolla om jag bara kan köra gym då eftersom det passar bäst i min planering! :D göööööttttt!!!

I love it! :D

Nu duschen... Rocka på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar