måndag 20 september 2010

Skrotar !



Pul och skrot! Magda med skruvdragaren i högsta hugg! hahaahahaaa hon gillar att pyssla och dona precis som jag! vilken tur! :D såååå fint vart det i alla fall! nu är lägenheten helt klar tror jag! ska bara fixa lite förvaringslådor att ha under sängen sen så!! men det kan hända att det blir ikea i helgen! tjohooo! :D Ewe eller Hudik som jag döpt om henne till hjälpte mig med sängen tidigare idag! vilka PINGLOR!!! :D

Helt ärligt så är detta mitt förstaegnariktigahem hahha! de ni! ;) Min lägenhet och mina möbler, inte illa pinkat av en som inte kan va stilla för fem öre va! hahah! jag gillar det här till och med! :D wiiiii

hööj!

1 kommentar:

  1. Hörru! Tycker att du glömde en viktig detalj. Det var väl nån som hjälpte till med sängen å va?

    SvaraRadera