torsdag 16 september 2010

ROCK IT - House of hair and fashion


AnnA

ROCK IT - House of hair and fashion - det är där jag ska göra min praktik! :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anna ska vara min lärare! :D men anna är utomlands och solar och har det så bra så Emelie fick vara min stand in lärare igår! vi hade kanon kul men jag var sjukt konsentrerad och fokuserad så nån kackelhörna kunde man inte höra! :D hahaha 4 klippmodeller hade jag och mycket tittande och lite färgblandning och sånt smått och gott! :D


Jag har blivit förkyld! suck! hoppas att det bryter ut ordentligt så det försvinner fort!

Jag saknar dig! och undrar vad som händer, en hel del missförstånd tror jag svävar i luften... men kontakten är bruten, men jag finns här, jag väntar på dig! love you min fina... vi är på olika plan i livet just nu, vi måste hitta oss själva i våran nya roll och rutiner... så vi tappade varandra... puss puss!


Imorgon kör vi lite färglära sen är det HELG! skööönt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar