söndag 5 september 2010

up up away!

denna helg har verkligen varit up up up and dooooooown!! haha bergochdalbana!

Men jag har nog kommit fram till jag har är en liten fegis som inte vill befatta mig i djupa känslor! haha men jag kan inte blunda längre! hahha! ne nu jävlar så måste jag ta tag i det här... det är så skönt att ingen vet vad jag snackar om utom S! hahaha! nu vart ni nyfikna va?! nej men ni kommer fatta en vacker dag eller inte! hahaha...

VILL MAN SÅ KAN MAN !


var inte det mitt ordspråk?!?! haha JOO, -so fajsoo, lev upp till det då! - yes i will! ;)

Jag har jobbat förfulla muggar hela helgen! det har varit väldigt kul faktiskt! :D 27:an är en sjukt bra arbetsplats! :D love it! and hate it some times men nu ligger det på plus! hahaha

Jag saknar min fina sandra! hon har ju flyttat till Norge! oslo närmare bestämt! men jag och jess ska ta oss en tripp till henne! :D wiiiiiiiiiiiiiii

Nu ska jag tönta mer mig i sängen och titta på "Crossroads" med brittan! hahahhahaha !! LOVE IT! undra om den är lika bra som jag minns den?! tror nog inte det! men det är ju ändå brittan vi snackar om! ett irritationsmoment för viss och idol för andra! I dont give a shit! jag diggar henne! haha !

GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar