onsdag 22 september 2010

Vinnar frippan!


Vinnaren!!!!


Klippningen står jag för
&
Styling av Camilla
3 av 4 röster








Reflektion av gårdagen!

Det är hemskt svårt att klippa T-Distribution - projektion 45-0 grader - diagonalt framåt - (förstår ni) men det är kul! Jag är ju perfektionist så det är svårt att bli HELT nöjd, det jag gör måste vara 100% korrekt! varit inte nöjd med dagens klipp idag! lika längder vart helt ok.. Jag älskar klippning, det är så vansinnigt kul! Roligast var absolut vår lilla tävling, Hösten 2010s snyggaste frilla! och jag måste säga att vi (jag och camilla) gjorde ett bra jobb eftersom vi vann!! haha! :D 3 av 4 röster! BIG LIKE! :D Vi delade upp jobbet så sätt att jag klippte och hon styla! Funka okej! Men det är resultatet som är det viktigast, inte vägen dit!

Priset var en valfri produkt och bjuda på fika i morgon!

Snart ska jag boxa, sen baka en kaka till i morgon! You gonna lööövve it!

Rock on!

1 kommentar:

  1. Det där med distribution osv. kommer du att glömma tillslut när du börjat klippa ;D Dånt majnd!

    SvaraRadera