tisdag 12 oktober 2010

har kli i fingrarna efter äventyr...



Vad gör man i Sverige när det börjar bli kallt och grått när man kan vara i Afrika eller i Sydamerika, sa min kära vän till mig idag! - Fia, jag har kli i fingrarna efter äventyr...
hahaa
min kära sööta! haha! håller med helt och håller! eller?!

Nej, jag håller nog inte med... Jag älskar hösten, den friska luften, den rena härliga friska luften, klarblå himmel, ALLA FÄRGER, tända ljus, mössa, vantar!
Jag trivs skit bra nu!
Min värsta abstinens av äventyr har lagt sig och jag kan känna lugnet! så underbart! :D Jag håller på att utbilda mig till det jag älskar mest att göra - frisör - skolan är bra, har en bra klass och har grymt bra vänner! Praktiken kan inte bli bättre! Funkar såå bra! Det är kul! jag tar för mig och jag får ut så mycket! min handledare på Rock it är grym! Jag har en egen lägenhet, med mina egna NYA (mohaha) möbler! och jag boxas, den bästa träningsformen jag vet, jag är inte alls lite rastlös och irriterad längre... såå jaaa!!! snart ska jag på semester till the trip of my dreams! AUSTRALIEN! :D

Så NEJ, jag klagar inte!


Matlådorna är nu klara och träningsväskan är packad!

GOD NATT ! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar