söndag 31 oktober 2010

You're The Only One !


sjukt bra låt de!

Börjar dagen med You're the only one - maria mena som strömmar ur mina högtalare! Värdlens godaste frulle, bestående av äggmacka och gröt med massa äppelbitar och kanel på! mums! nu är jag laddad och taggad inför en heldag med plugg och lite tvätt! har ju nästan hundra sidor hår och kemi att få in i huvudet! spännande!

Passet är nu på G, var till farbror polisen i fredags och fixade pass, så det kommer i veckan, då kan jag äntligen söka visum! kan ni fatta att jag åker snart! :D my god! jag har svårt att förstå det! men gudars va sköjj de kommer bli! :D 50 dagar kvar lixom!! :D men jag har en natt att spendera i london, hmm, vad ska jag göra då? känner jag någon som bor där ens? Det vore i så fall kul att hälsa på! haha!

ne nu måste jag borsta mina gaddar sen ta fram hår&kemiboken, penna och block!

Höjj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar