torsdag 28 oktober 2010

Kreativitet?!



När jag för ett år sedan satt i Bromma på min intervju till frisörskolan med Bernt och Inga-lill, så ställde de mig en fråga om vad min nackdel inom detta yrke var?

Mitt svar var: - Kreativitet! Jag är inte nå kreativ alls! jag har ingen inspiration!

Idag bevisade jag motsatsen! JAG ÄR KREATIV! WOHOO!!

Jag var en person som hela tiden måste göra något annat än det jag gjorde, jag längtade alltid bort, hade alltid en bakplan på ALLT, resa och upptäcka nya saker var min glöd, aldrig vara stilla, söka efter stora utmaningar, rastlös själ!

När vi hade ergonomi med (hon som jag glömt namnet på) sa till mig att, min utmaning är att leva här och nu och att vara!!

Ack så rätt hon hade!

Men på något sätt är det som om jag verkligen är född till att bli en framgångsrik FRISÖR!!

Jag har ro i kroppen nu, jag trivs bra med att ha ETT ställe att bo på, och att gå till skolan varje dag, SAMMA TIDER! Jag njuter! Det är så roligt, varierande, det är en stor utmaning, och personlighetsutvecklande i allra högsta drag! Jag känner att jag utvecklas och att jag gör framsteg!

Det är så kul att göra något som man för en gång skull är jäkligt bra på!

Detta är en fantastisk skolan med suveräna lärare som ger en så mycket energi och jävlaranama! Ni är hemskt bra ska ni veta! Den ända anledningen till att jag valde just denna skola, var för att jag tyckte att den verkade personlig och för att jag ansåg att det var Sveriges bästa Frisörskola! och det har jag rätt i!

Det gäller att vinna eller försvinna! Jag vinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar