söndag 17 oktober 2010

True Colors

hejkonbacon!

jag stinker...! haha jag var ute på en promenad/joggingtur i dag på dagen och sunkhögen fia har inte kommit till duschen än... hmm sisådär 6 timmar senare! hahha!! BLÄÄÄ!!

Men mat har jag lagat för typ hela veckan! haha så de är då gjort i alla fall! guu jag längtar till boxningen i morgon! dychhh dyschhh dyschh!!

igår tränade jag, tvättade, städa, ja sånt man brukar göra på helgen! haha kul jul! Sen har min C fyllt år så hin hade lite kalas igår kväll.. så jag pallade mig över dit och lockade hennes hår och sminkade henne så fint! så hon vart då kvällens drottning for sure! Kul vart det! :D smaggghi kom oxå förbi! så gick jag och hon till pitchers sen och hängde med hannapanna! gött gött!

Det är söndag idag och soffan har varit min bästa vän idag som vanligt! :D bästa köpet! thanks leniii! <3 men saknade dig i soffan idag! var höll du hus?? gone and away!

nee nu luktar jag illa, måste nog hoppa i dusch i alla fall! ( nej nej jag ska inte hoppa i duschen! lovar) x)

haha


Höj på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar