måndag 25 oktober 2010

JAJEMÄN ! !

Funderar och funderar....

det känns lite tungt nu.... asså jag hatar när saker är planerade i minsta detalj.. men nee nu känns de skit att inte veta hur det blir... jag tänker på framtiden! frisör eller ej?!

vill man så kan man har jag alltid intalat mig men nu vette fan! ingen får typ jobb som frisör längre och min salong som jag är på har inte råd att anställa mig... vilket suger.. men anställningen ska inte vara förens i september nästa år, så förhoppningsvis så har de råd då...

det är drygt att pengar ska styra så mycket..

P håller på å hjälper mig att läsa om alla visum till Au, jädra djungel de! behöver ett nu och ett i framtiden.. om jag blir sponsrad så kan jag få ett lååångt visum! jaja!

måste skaffa nytt pass innan jag åker - cashen försvinner

Har bitit av en del av limmet på min tråd på tänderna, måste gå till tandläkaren och fixa de fort som tusan - Cash cash cash!

Jag hör en liten fågel i mitt öra som heter P som alltid säger att pengar är pengar, de kommer och går... ja men om de inte kommer då hur gör man då dåååå???

jag behöver en kram! suck

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar