söndag 3 oktober 2010

a sunday kind of love!






Asså jag har verkligen blivit en söndagsbloggare! helt sjukt! det måste jag sluta upp med! hahhaa!

i will get more time! soon..

Idag har jag bara legat i sängen och degat! jag älskar mina söndagar! Jag håller på förfullt i veckorna med skola, träning, läxor, vänner och allt vad det nu är! MATLAGNING ! så är mina söndagar heliga! då får jag verkligen ligga i sängen hela dagen och inte göra ett skit! :D sova, titta på Idol-reprisen, OC, sova, mer OC, sova, äta, chilla, äta! mummss!! Nu har jag precis gått upp ur sängen, klockan är 16.43, dax att laga lite käk! ja ni ser ju där uppe vad det blir idag, med lax och ädelostsås! MUMS! lärt mig av söta Ewe, som bay the way har bott på hotelltimell hela helgen och glassat runt i stockholm och haft det så bra! :D ewes vän anmälde sig till en tävling på "mix megapol" tror jag det var, och då kan man vinna en weekend till stockholm och bo på hotell timell och bara ha det så bra! De står för det mesta tror jag! så vann de! det var ewe verkligen värd! :D

fuck! jag har glömt tvättat! alla på träningen kommer dö av mina svättkläder i morgon! bäst att springa ner och kolla om det finns nån tid!

tvätttvätttvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar