onsdag 6 oktober 2010

UPP MED GARDEN !

ewe and her love!



koncentration på hög nivå!



mitt konstvärk!!





ojojoj!!! vilken dag! herregud! jag som tyckte att det gick skit med min docka idag! men vips så helt plötsligt så vart det så här! hahha fattade inte själv hur det kunde bli så bra! hahah!! nöjd, HELL YAY!Gwen var min lilla inspiration! och poff så vart det som det vart! grymt! :D


vi har haft ett film-team i våran stjärt idag! inte i själva stjärten men på skolan som har filmat allt vi gjort som sedan kommer att komma ut på våran hemsida www.frisorcentrum.se check it out! :D

nöjd med dagen förutom att jag har nackspärr och inte kunde vara med på boxningen! vilket suger! määän i morgon är det en ny dag! och då jävlar blir det boxning så det bara smäller om det!!!


UPP MED GARDEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar