onsdag 6 oktober 2010

ur blåst!

GOD MORNING SUNSHINE!!!

igår hade vi ju klippning hela dagen! och jag fattar inte, men jag var så slut såååå slut! det kändes som någon hade tagit tag i mig och blåst ur mig all energi som någonsin har funnits i mig! jag drack massa vatten för att försöka bli piggare, jag var ut på lunchen för att få frisk luft och sol på min kropp, jag vevade med armarna och jag stod, satt, hoppade, satt, stod, vevade, stod om vart annat under hela genomgångarna, tom tog tilloch med med oss ut för att leka indianer och hjula på stor parkeringen och folk tyckte vi var störda! men INGET HJÄLPTE, till saken hör att jag faktiskt tillochmed kom i säng kvällen innan! men ja, ingen aning, bajs trött.. så jag fick lov att gå hem en timme tidigare för att jag var så hängig! haha ofta jag brukar gå hem för jag känner mig krasslig! nopp nopp! men när jag kom hem så lagade jag lite mat sen så la jag mig och kolla på sista OC avsnitten, sen läste jag lite så var klockan helt plötsligt 21.30 och jag somna som en sten! hahaha ! idag vaknar jag med nackspärr! WHAT THE FUCK!!! hahhaah men jag känner mig piggare i alla fall!

gnäll gnäll, hemskt mycket gnäll!!

Ha en bra dag mina vänner!

See YAAA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar